Wat is het doel van onze vereniging

1-Logo-met-GROOTHet doel van de vereniging is voornamelijk de saamhorigheid in de buurt in stand te houden en verder te vergroten.
Dit doen we d.m.v. de organisatie van verschillende evenementen het jaar door.
Zo is er een barbecue avond, een fietsvierdaagse, een fietsdag en voor kinderen is er eieren zoeken, noten schieten, dagje naar Drouwenerzand en een middag met een clown.
Zie ook de agenda.
Op deze site vindt u naast de activiteitenkalender, fotoreportages, of een stukje historie.
Natuurlijk kunt u zelf ook en bijdrage leveren om deze site zo actueel en interessant mogelijk te houden.
Indien u iets wilt bijdragen, kunt u altijd terecht bij één van de bestuursleden.
We hopen u met deze site een indruk te geven van onze vereniging.
Op het moment hebben we 150 leden en dat aantal willen we graag verder uitbreiden.
Meldt u aan via deze site en voor de contributie hoeft u het niet te laten, deze bedraagt € 5,00 per lid per jaar.
Gezinsleden vanaf 18 jaar kunnen zich als lid aanmelden.